نمایشگاه ایران بزرگ در قلب ایران دردانشگاه آزاد  واحد بافق

یزدفردا "نمایشگاه ایران بزرگ در قلب ایران در واحد بافق به منظور آشنایی دانشجویان با فضای کسب کار؛ نمایشگاه ایران بزرگ در قلب ایران در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می شود.

در این نمایشگاه که به همت روابط عمومی و با همکاری معاونت پژوهشی در سالن مجتمع کارگاهی واحد بافق به مدت هفت روز دایر خواهد بود، دانشجویان با عرضه محصولات دستی و فکری خود و شهر محل زندگیشان، با فضای کسب و کار بصورت مقدماتی آشنا خواهند شد.

محمد رضا کارگران بافقی _ معاون پژوهشی واحد بافق _ در این زمینه به خبرنگار ما گفت: الان یکی از مهمترین مسائلی که با آن روبرو هستیم ، چگونگی تجاری سازی محصولات و ایده های نو دانشجویان است و از آنجا که دانشجویان این واحد در زمینه ثبت اختراعات و ابداعات بسیار خوب عمل کرده و کارنامه موفقی ارائه کرده اند و از شهرهای مختلف ایران نیز به این دانشگاه آمده اند، تصمیم گرفته شد تا با برپایی نمایشگاهی با عنوان ایران بزرگ در قلب ایران، از دانشجویان بخواهیم هر گونه ایده، فکر، اختراع یا طرحی دارند که امکان فروش و بازاریابی برای آن هست را در این نمایشگاه ارائه دهند.

کارگران ادامه داد: البته دانشجویان می توانند محصولات و سوغات محل زندگیشان را نیز در این نمایشگاه عرضه کنند تا به این وسیله با فضا و محیط کسب و کار آشنا شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا